Jak probíhá jednorázová brigáda v Alze? Mé zkušenosti!

 Ahoj, vítám vás u mého dalšího článku!

    Dneska se podíváme na další mou pracovní zkušenost - jednorázová brigáda v Alze! Zajímá tě, jak to probíhá a jak se můžeš na takovou brigádu přihlásit? Čti dál!




    Na tuto nabídku práce jsem narazil na konci listopadu, kdy jsem sháněl dárky na Vánoce. Na Alze na mě vyskočila reklama, že shání zaměstnance na jednorázovou brigádu na skladě v Horních Počernicích. Zajímalo mě, co se za touto nabídkou skrývá a nabídku práce jsem si rozklikl. Měli zrovna volnou směnu na zítřek, kdy jsem měl volno a žádné plány. Tak jsem si řekl, že za pokus nic nedám.

    Přes aplikaci Alza jsem se musel zaregistrovat a přihlásit se na vyvěšenou směnu. Po zaregistrování mi přišla SMS s pokyny, jak mám dále pokračovat. V pokynech bylo napsáno, že mám dorazit 20 minut před směnou, abych mohl podepsat smlouvu (dohodu o provedení práce) a dostat základní informace, jak bude má směna probíhat. V instrukcích také bylo, že nesmíme mít oblečení a obuv s kovovými prvky - důvodem bylo, že zde probíhá kontrola detektorem kovu, aby zde nikdo nic neukradl.




    Tak přišel den D! Vstával jsem asi ve 4 ráno, abych stihl být už v 5:30 na místě. Příprava a cesta byla rychlejší než jsem myslel, byl jsem už ve čtvrt připravený a čekal jsem, co se bude dít. Dlouho se nic ale nedělo, čekalo nás tam asi 6 brigádníků. Koordinátor, který s námi  měl podepsat smlouvu, přišel asi 2 minuty před šestou. Byl to celkem pohodář, žádný stres :D. V klidu nám dal ke kontrole a k podpisu smlouvy a šli jsme na to! Nejdříve jsme si uklidili všechny věci do skříňky na zámek a poté přišla kontrola detektorem kovu. Poté jsme vstoupili do obrovské haly, kde byla hromada pásů, kde jezdilo všechno možné zboží. Nás v ten den přiřadili do balírny, tzn. brali jsme přepravky se zbožím a balili ho, aby mohlo být zásilky odeslány do AlzaBoxů a k přepravním firmám.




    Práce mě na začátku velmi bavila. Zaučovali nás 2 takové milé trenérky - Nastja a Máša. Česky moc nemluvily, ale společně jsme se vždy nějak dorozuměli. Vlastně tam skoro všichni zaměstnanci nemluvili česky. Po celou směnu mi přišlo, že je zde hrozný zmatek a každý si tam tak nějak dělá "co chce". Čekal jsem, kdy mě někdo pošle na přestávku, ale asi bych se nedočkal. Po půlce směny jsem se sbalil a šel jsem na půlhodinovou přestávku. Pokud vím, nikdo se po mně nesháněl.


    Celkově hodnotím tuto práci jako fyzicky nenáročnou, prostě práce na páse. Nevím, jak tuto práci může někdo dělat každý den. Po 12ti hodinách jsem už ani nevěděl, jak se jmenuju :D. Každopádně, zkušenost to byla opravdu zajímavá a věřím, že si někdy tuto brigádu s radostí zopakuji!


    Byli jste někdy na této brigádě nebo byste to chtěli vyzkoušet? Dejte mi vědět do komentáře :)

Mějte se, 
Kuba :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš názor