Brigáda v KFC - Přijímací řízení

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. V minulém článku o mé brigádě jsem vám slíbil, že vyjde další příspěvek na toto téma. Tak tady je :D. Podíváme se, jak probíhá přijímací řízení do KFC.

Hned na začátku řeknu, že jsem tam žádost posílal několikrát a kromě posledního emailu mi na žádný neodpověděli. Když už mi tedy odpověděli, pozvali mě na přijímací pohovor. Byl jsem z toho nervózní, připravoval jsme si modelové otázky, které by tam mohly padnout.







Při příchodu do KFC jsem poprosil slečnu pokladní, aby mi zavolala managerku. Přišla ke mě usměvavá slečna, nabídla mi pití a nějaké jídlo a začal pohovor. Ptala se na různé otázky. Co od práce očekávám, jak často bych mohl chodit, jaké jsou mé záliby a spoustu podobných otázek. Nejvíce mě překvapila otázka, při které se mě ptala, Kolik je 5% ze 100 :D.

Potom, co jsme si prošli všechny otázky, tak zavolala hlavní managerku, s kterou jsem dohodl nějaké okolností kolem nástupu. Řekla mi, že mě bere. Měl jsem radost, že e mám brigádu. No jo, ale teď přijde ta nejhorší část z celého koloběhu toho, co musím udělat, aby mě přijímuli. Musím jít k obvodnímu doktorovi, který mi udělá potravinářský průkaz a výpis ze zdravotní dokumentace, s tou dokumentací se musíte objednat k závodnímu lékaři, musíte si zažádat o výpis z trestního rejstříku a dokumentace totožnosti.

Po 2 týdnech jsem tedy mohl nastoupit do práce. Podepsal jsme pracovní smlouvu a domluvil si první směnu.

Další článek na téma brigád a KFC vyjde asi někdy nakonci léta, kdy vám řekne moje pocity po 3 měsících práce v KFC.

Doufám, že se vám článek líbil. Pokud máte nějaké otázky k brigádě nebo k tomu chcete něco říct, tak napište do komentářů. Budu rád, když se přidáte mezi mé pravidelné čtenáře.

Mějte se fajn :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. muže trvat i 5 minut to je individuální
      když tě zvou na pohovor tak ti napíšou v kolik to začne a délka pohovoru 30 min

      Vymazat
  2. Mohu se zeptat chtěli i výpis z vysvědčení? Jestli jsi ukončil základní vzdělání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš názor