Brigáda v KFC - První dojmy

Ahoj, vítám vás u dnešního článku, ve kterém si rozebereme moje první zážitky, dojmy a zkušenosti z KFC. 

Během čtení různých článků o brigádě v KFC jsem se zděsil toho, že to bude děsná buzerace. Bývalí zaměstnanci zmiňovali zavadnost, nekvalitnost produktů a nelidský přístup managerů. 


Kfc, Kentucky Smažené Kuře, San Juan, Učí, Logo



Nevím, jak to funguje jinde, ale v naší pobočce to takto opravdu nefunguje. Při jakékoliv kontaminaci se maso a ostatní jídlo vyhazuje. Občas je to až škoda :D. Jakmile se sendvič hned neprodá, vyhazuje se. Mezi zaměstnanci je přátelská atmosféra :). Kdykoliv něco nevím, všichni mi s ochotou pomůžou.

První den. Dorazil jsem do centra, kde je KFC. Managerka, která zrovna vedla směnu, mě dovedla do šaten. Přidělila mi skříňku, firemní tričko, kalhoty, pásek a boty. Moje první směna začala tím, že mě jedna milá zaměstnankyně provedla restauraci, řekla mi, co kde je a ukázala mi, jak to tady všechno funguje. Na začátku jsem z toho byl dost zmatený, ale po chvíli jsem se do své role adaptovat. Samozřejmě jsem oproti ostatní byl pomalejší, furt jsem něco hledat a pořád jsem se na neco ptal. Po první směně jsem si připadal jako největší blb, který neumí ani zapnout kávovar  :D. Další směny už byly lepší a lepší. 

Shrnutí:
Pro všechny, kteří shání dlouhodobou brigádu, tak KFC doporučuji. Směny vždycky utečou a většinou se tam i těším :D. Na směnách zažijete spoustu zážitků, seznámíte se s novými lidmi a hlavně si vyděláte peníze!

Pokud máte také nějaké zkušenosti s prací ve fastfoodu, budu rád, když se o něj podělit v komentářích. V některým z dalších příspěvků bude o tom, jak jsem se do KFC hlásil a jak probíhalo přijímací řízení.

Budu rád, když se přidáte k mým pravidelným čtenářům :D. Mějte se fajn, ahoj! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš názor